Yogalärare & kundrelationsansvarig

Jils yogautbildning och meditationsövningar har gjort det möjligt för henne att odla inre frid och självkärlek. Hon har utvecklat ett starkt förtroende i processen och brinner för att dela detta med sina kunder. Som en engagerad kundrelationschef vägleder Jil inte bara sina kunder på deras resa mot självacceptans och att leva i nuet genom yoga, meditation och rörelse utan säkerställer också deras övergripande välbefinnande och tillfredsställelse. Hon har uppnått en 500-timmars certifiering av yogalärarutbildning genom Yoga Alliance på Bali och Berlin, och är även certifierad i barnyoga.

Utbildning

  • Bachelor of Arts – BA, Design och visuell kommunikation, Allmänt – SRH Berlin School of Design and Communication
  • 500 TIMMAR YTT Yogaträning – Zuna Yoga

Interviews

Familjebesök

Jil Moore berättar om hur The Balance ställer sig till familjebesök beroende på klientens situation och mål.

Antagningsprocessen

Jil Moore förklarar hur The Balance-antagningsprocessen fungerar. Kunden skulle ha en personlig profil där de tillfrågas om mål, kostpreferenser etc… Profilen skickas till antagningsteamet där den bästa personliga chefen, privata kock och villa skulle väljas för kunden utifrån deras behov och mål .

Utomhus aktiviteter

The Balance erbjuder ett brett utbud av aktiviteter beroende på kundens önskemål. Se Jil Moore berätta om de många aktiviteter som en klient kan uppleva på Mallorca.

Veckoschema

Balansen sätter ett skräddarsytt schema för varje klient som görs av det kliniska teamet i samarbete med intagningsteamet. Jil Moore ger ett exempel på en kunds schema.